Wat als het personenalarm Zonder Grenzen defect is?

Bij de constatering van een defect kunt u contact opnemen met onze helpdesk. De helpdesk is te bereiken op 040-2580155.

Nee, het basisstation dient u thuis te laten. Als u op reis gaat en u wilt Zonder Grenzen opladen, kunt u dat doen met het bijgeleverde laadkabeltje met micro USB.

Als uw vaste contactpersonen u niet binnen 30 minuten kunnen bereiken, is het verstandig andere contactpersonen aan te melden. U geeft dan voor de tijd dat u op reis bent andere personen op die wel bij u in de buurt zijn. U kunt andere contactpersonen aanmelden door in te loggen op onze website of door te bellen met onze helpdesk op 0402580155.

Nee, uw hulpverleners worden alleen op de hoogte gebracht van uw exacte locatie als u alarm slaat. Het personenalarm Zonder Grenzen werkt via GPS, onder invloed van bomen en/of gebouwen kan de opgegeven locatie iets afwijken van de werkelijke locatie.

Als u het alarm per ongeluk annuleert, kunt u opnieuw alarmeren door de alarmknop 2 seconden in te drukken.

Het apparaat zal alarm blijven maken totdat de meldcentrale het alarm beantwoordt.