Terug naar overzicht
Ik ben de alarmzender kwijt, wat nu?
Zonder zender kunt u niet alarmeren.
Wat kunt u het beste doen:
- Zoek goed of u de zender echt niet kan vinden. Ligt hij onder uw bed, in de wasmand, in de douche? Zoek goed op de plekken waar u zich omkleedt of waar u de zender af en toe af doet.
- Bel onze helpdesk: wij kunnen als uw zender langer dan 5 dagen zoek is, nagaan of uw zender toch nog ergens in huis is.
- Kunt u de zender echt niet vinden, vraag dan een nieuwe zender bij ons aan.
Kosten: Een zender kost ca. € 110 en als er ook nog een bezoek van onze monteur nodig is om uw apparaat opnieuw in te stellen dan bedragen de totale kosten € 172,- .
Belangrijk
U heeft de alarmeringsapparatuur en de bijbehorende zender in bruikleen. Dat betekent dat u bij opzegging alle apparatuur inclusief zender moet retourneren. Als u de apparatuur zonder zender retourneert blijft u evengoed verantwoordelijk voor de verloren zender. De kosten van de verloren zender worden dan toch nog op u verhaald. Een nieuwe zender aanvragen moet u dus altijd.
Administratief
- Kan iedereen personenalarmering aanvragen?
- Kan ik een spoedaansluiting aanvragen?
- Ik ga verhuizen. Kan ik het personenalarm meenemen?
- Kan iemand anders dan mijzelf het personenalarm aanvragen en betalen?
- Hoelang duurt het voordat ik hoor of mijn zorgverzekering het personenalarm vergoed?
- Ik ben de alarmzender kwijt, wat nu?
- Moet ik de jaarlijkse abonnementskosten in een keer betalen?