Terug naar overzicht
Kan de personenalarmering op alle soorten telefoonlijnen worden aangesloten?
Terechte vraag, want je kunt niet zomaar alles aansluiten. Als u personenalarmering aanvraagt en uw vaste telefoonnummer invult, controleren wij automatisch wie uw provider is. Dit doen wij omdat het per provider verschilt welke programmering zij gebruiken in hun systeem. Hierop passen wij onze apparatuur aan, zodat deze altijd optimaal kan functioneren in combinatie met uw telefoonlijn.
Op dit moment kan het personenalarm van CSI Service op alle soorten vaste telefoonlijnen aangesloten worden. Wij zeggen expliciet ‘op dit moment’, want als er een nieuwe provider op de markt komt zullen we eerst hun programmering moeten bestuderen.
Administratief
- Kan iedereen personenalarmering aanvragen?
- Kan ik een spoedaansluiting aanvragen?
- Ik ga verhuizen. Kan ik het personenalarm meenemen?
- Kan iemand anders dan mijzelf het personenalarm aanvragen en betalen?
- Hoelang duurt het voordat ik hoor of mijn zorgverzekering het personenalarm vergoed?
- Ik ben de alarmzender kwijt, wat nu?
- Moet ik de jaarlijkse abonnementskosten in een keer betalen?